december, 2021

This is a repeating event

12dec11:0015:00JULEKUGLESJOV PÅ RAGNAROCK11:00 - 15:00

FOTO: Theo Crazzolara, wikimedia commons, (CC BY 2.0)

Mangler du en julekugle med din egen udgave af julemanden, eller har du altid drømt om en julekugle med et motiv af din drømmeguitar?

Ligegyldigt om du er til julemænd eller rockguitarer, kan du svinge forbi RAGNAROCK og pynte din helt egen personlige julekugle, når hal 9 på Musicon forvandles til ét stort julemarked den 2. weekend i december. Vi står klar med bunkevis af pailletter, tuscher og andet sjov, så det kun er fantasien der sætter grænser.

Det foregår i RAGNAROCKS røde foyer lørdag d. 11 og søndag d. 12 december i tidsrummet 11-15. Indgang via RAGNAROCKS hovedindgang, eller direkte fra hal 9.

Det er helt gratis – du skal bare medbringe det gode julehumør.

11.  og 12. december 2021 kl. 11-15

Arrangementet er gratis, men der kan kun laves én julekugle pr. person.

Tilmelding ikke nødvendigt.

Bemærk: Indgang via RAGNAROCKS hovedindgang, eller direkte fra hal 9.

OBS:

• Der er krav om mundbind i museumsbutikken. Besøgende behøver dog ikke bære mundbind i museets udstillinger.
  • Alle besøgende over 15 år skal kunne fremvise gyldigt coronapas for at opleve museets udstillinger, aktiviteter mv.
  • Alle børn skal være i følge med en voksen.
  • ROMU opfordrer til altid at følge Sundhedsstyrelsens anbefalinger om afstand, god håndhygiejne og øvrige forhold, der bidrager til at sænke risikoen for smittespredning.

(Søndag) 11:00 - 15:00