november, 2024

01nov17:0017:30Universet er rundt - Voksenpop i børnehøjde17:00 - 17:30

Musik skal ind med modermælken og derfor inviterer Danmarks Rockmuseum indenfor til barsels/børnekoncert! Stolerækkerne erstattes af fatboys, og lydniveauet kan alle være med på, derfor er du velkommen med et barn på armen til denne 30-minutters koncert.

Et samarbejde mellem Roskilde Forstærket, RAGNAROCK, Camilla Tiedt og lysartisten Analog Glasur fra Århus har ført til denne multisanselige fyraftens-koncert for voksne med deres børn.

Der er lokalt guld på scenen: Født og opvokset i Roskilde søger Camilla Tiedt med sit elektropop-repertoire alt det, der binder os sammen og gør os universelle. Længsel. Tid. Tab. Kærlighed. Lykke.

Fordi der spilles elektronisk, kan det samlede output sættes på et niveau, som alle ører kan tåle, og koncerten og hele rummet sættes i drømmende og organiske visuals af Analog Glasur aka Mathilde Tougaard Hansen.

Der er kun 35 voksen pladser, så skynd dig at købe din billet!

Tid pris sted

Fredag den 1. november kl 17.00 til 17.30

Pris: 50,- for voksne – børn er gratis

Billetter købes på billetto.dk