marts, 2023

08mar15:0017:00Åbning af portrætudstillingen 50/5015:00 - 17:00

Den 8. marts, på Kvindernes internationale kampdag, åbner RAGNAROCK portrætudstillingen 50/50, der vil gøre op med uligheden i musikbranchen.
50/50 er en super-æstetisk portrætserie med billeder af 51 artister fra den danske musikscene. Nøgleord for projektet er ligestilling, diversitet og repræsentation.
”Et tilbagevendende argument fra branchen har gennem årene været, at de ikke signer, booker eller spiller kvindelige artister i lige så høj grad som mændene, fordi de “ikke er der”. Med dette projekt skaber vi et visuelt modargument, der helt konkret og meget simpelt viser, at der er masser af artister, der ikke er mænd. De er lige her!” Fortæller skaberne af projektet Merle Mejlby og Christina Jensen. Primær makeupartist på projektet er Stephanie Asi Brix.
Der er gratis entré til åbningen, hvor der vil være bobler og musik, og skaberne af projektet vil fortælle lidt om tankerne bag.
Du kan opleve 50/50 udstillingen på RAGNAROCK i hele 2023.
Tilmeld dig ferniseringen via billetto.dk

(Onsdag) 15:00 - 17:00