august, 2021

01aug10:3031(aug 31)16:30ER I DER ROSKILDE? RAGNAROCKs Mystery Walk (August)Find en tid, der passer dig!10:30 - 16:30 (31)

Oplev Roskilde Festivalplads hele året. Tag på gådejagt mellem kunstværker og musikalske minder på Dyrskuepladsen i Roskilde for at finde festivalens ånd.

Nu kan I opleve hele festivalområdet i Roskilde på en helt ny og anderledes måde, når RAGNAROCK i samarbejde med gådefirmaet HV?M for første gang præsenterer en udendørs gådejagt, der udfordrer spillerne i musik, meninger og minder.

Pladsen har sommer efter sommer været arenaen for Roskilde Festival, og selvom festivalen kun gæster pladsen otte dage om året, så emmer området af spor efter Nordens største tilbagevendende kulturbegivenhed.

Gådejagten “Er I der Roskilde?” er en jagt på selveste festival-ånden. Udrustet med et spil-kit med gådepapirer og mp3-afspiller skal I sammen løse gåderne og udforske pladsen, men også hinandens musiksmag og holdninger.

Så hvis du vil vide, hvem i din familie, der er bedst til at spille luftguitar eller synge højest i morgenbadet, så inviter dem med på Ragnarock-gådejagt udi musik og meninger.

Gådejagten løses på RAGNAROCK, Rabalderstræde, Musicon og festivalpladsen på Roskilde Dyrskueplads.

→ KØB BILLET ←

FAKTA OM GÅDEJAGTEN
Varighed: 2 timer
Antal deltagere: 2-6 spillere.
Alder: Fra 10 år – 100 år.
Pris: 50 kr. pr. person.
Gådejagten skal bookes via Billetto.

Gådejagten kan spilles i tidsrummet 10.30 til 16.30 tirsdag – søndag.

PRAKTISK INFORMATION

I får udleveret jeres spille-kit ved at indløse din Billetto-kvittering i RAGNAROCKs museumsbutik. RAGNAROCK, Rabalderstræde 16, 4000 Roskilde.

Der er mulighed for parkering ved museet. Oplysninger om parkering finder du på www.museumragnarock.dk

Der er mulighed for at købe forplejning til gådejagten i RAGNAROCKs museumscafe.

Selvom gådejagten er et corona-sikkert kulturtilbud, skal I følge de aktuelle corona-restriktionerne for museumsbesøg. De aktuelle oplysninger finder i på www.museumragnarock.dk

Da gådejagten foregår ude i det fri på Dyrskuepladsen i Roskilde, er det en god ide at tjekke vejrudsigten og medbringe påklædning, der passer til dagens vejr.
Der opkræves et depositum på 200 DKK for spil-kittet, som tilbagebetales, når spil-kittet bliver tilbageleveret på RAGNAROCK.

1 (Søndag) 10:30 - 31 (Tirsdag) 16:30