november, 2023

30nov19:0020:30UDSOLGT: FÆLLESANGSKONCERT – KOM OG SKRÅL MED!19:00 - 20:30

På hvilken sal i Magasin blev Jesusbarnet egentligt født, og hvilken farve har sneen på Vesterbro?

Du kender de største julehits! Hvis du elsker at skråle med på julens musikhistorie, er vi klar til dig med fællessangskoncert på Ragnarock. Som altid i poppens og rockens tegn!

Til fællessangskoncerten synger vi os sammen igennem de største danske julehits, så som Den Himmelblå, Jul i Angora og mange mange flere. Repertoiret beriges både af landeplager, kitsch, de største tårepersere og de samfundskritiske julehits.

Bandet slår tonerne an, så vi i bedste stil kan lade (horns) julefreden(horns) sænke sig på rockmuseet Sanger og vokalcoach Stine Liebman sørger for at varme vores stemmer og kroppe op, så vi er klar til at synge med.

Vi står klar med et fuldt band og gør plads i sangbogen til knækkede guldtænder, hollandske cykelryttere og en stjerneregn af gul sne.

Nyd gløgg og æbleskiver i Café RAGNAROCK og hjælp os med – en gang for alle – med at rocke julen ordentligt ind.

Tid, pris og sted

Torsdag d. 30. November 2023 kl. 19.00-20.30

75 kr. (+ gebyr) Billetter kan købes via billetto.dk eller i RAGNAROCKs museumsbutik

RAGNAROCK – Museet for Pop, Rock og Ungdomskultur, Rabalderstræde 16, 4000 Roskilde.

Foto: Kristian Grøndahl/ROMU

(Torsdag) 19:00 - 20:30