december, 2021

05dec13:3014:30HEGNET ER VÆLTET! ROSKILDE FESTIVAL I 50 ÅROMVISNING I SÆRUDSTILLINGEN SMATTENS MAGI13:30 - 14:30

Ølbongen Morten Rævchardt. Ånden fra 1992. Alien og Ko. Roskilde Festivals persongalleri er skævt og broget. Kom med på en guidet tour gennem 50 års magiske øjeblikke på Dyrskuepladsen i Roskilde. Sammen kryber vi i ly for regnen under de smattede havepavilloner. Vi går bag om disken med de frivillige, og vi kommer helt tæt på scenens idoler. Vi gør det sammen med festivalens publikum. For publikum har altid været hovednavnet på Roskilde. Få fortællingen om en festival, der aldrig har stået stille, og som har sat blivende spor i smatten foran Orange og hos tusindevis af mennesker verden over.

Omvisningen varer ca. 1 time

> KØB BILLETTER <

Søndag d. 5. december
kl. 13:30-14:30

160 kr. (+billetgebyr)

Billetter købes via billetto.dk eller i RAGNAROCKs butik

RAGNAROCK, Rabalderstræde 16, Roskilde

OBS:

• Der er krav om mundbind i museumsbutikken. Besøgende behøver dog ikke bære mundbind i museets udstillinger.
  • Alle besøgende over 15 år skal kunne fremvise gyldigt coronapas for at opleve museets udstillinger, aktiviteter mv.
  • Alle børn skal være i følge med en voksen.
  • ROMU opfordrer til altid at følge Sundhedsstyrelsens anbefalinger om afstand, god håndhygiejne og øvrige forhold, der bidrager til at sænke risikoen for smittespredning.

(Søndag) 13:30 - 14:30