marts, 2024

22mar(mar 22)15:0023(mar 23)21:00Historien bag musikken: Partout billet15:00 - 21:00 (23)

Mød Jesper Binzer, Anne Dorte Michelsen & Maria Bramsen (tilsammen Tøsedrengene), Peter Sommer og Johnny Reimar i intense samtaler om skelsættende øjeblikke i deres karrierer – og i dansk musikhistorie.

Oplev dansk pop- og rockhistorie fortalt af hovedpersonerne selv, når Danmarks rockmuseum RAGNAROCK i samarbejde med historiemagasinet ÆRA igen slår dørene op til ’Historien bag musikken’ den 22.-23. marts 2024.

Clement Behrendt Kjersgaard er vært.

Mellem de enkelte talks med hovednavnene på foyerscenen kan du besøge museets udstillinger og opleve de øvrige programpunkter på museets andre scener. Det sidste hovednavn og det øvrige program offentliggøres i løbet af efteråret 2023.

Café RAGNAROCK har åbent for salg af drikkevarer i pauserne, samt før og efter hver talk. Caféen serverer ligeledes lækker kaffe- og kageanretning, frokost eller let aftensmad, dog er forudbestilling i god tid nødvendig. Mere info herom, samt bestilling af mad skal ske på booking@romu.dk eller telefon: 51 70 70 71.

OBS! Alle talks på foyerscenen bliver filmet og vil efterfølgende ligge tilgængelige på museets hjemmeside samt på Youtube.

Vær opmærksom på, at arrangementsfotos til ’Historien bag musikken 2024’ i nogle tilfælde viser kunstnere, der deltog i ’Historien bag musikken 2023’.

Tid, pris og sted:

Fredag den 22. marts kl. 15.00-21.00 og lørdag den 23. marts kl. 11.00-21.00.

Partout-billet, Early Bird: 850 kr. (ekskl. billetgebyr). Billet købes via billetto.dk.

Prisen inkluderer adgang til alle hovedtalks, til museets udstilling samt til de øvrige programpunkter, der finder sted under ’Historien Bag Musikken 2024’.

Museet åbner én time før første talk og lukker én time efter sidste talk på foyerscenen.

Pr. 1. november 2023 stiger prisen for partout-billet til 998 kr. (ekskl. billetgebyr).

Billetter til de enkelte talks koster 250 kr. pr. billet, og 200 kr. pr. ung billet (14-29 år). Begge priser er ekskl. billetgebyr.

Billetterne til de enkelte talks giver adgang i foyer- og caféområdet fra én time før talken, til én time efter talken er afsluttet, samt til museets udstillinger og øvrige programpunkter.

’Historien bag musikken’ foregår på RAGNAROCK, Rabalderstræde 16, 4000 Roskilde.

Billetter:

Du kan også købe billet til de enkelte events. Følg nedenstående links:

Peter Sommer

Anne Dorte Michelsen & Maria Bramsen