oktober, 2022

18okt17:0019:00LYS på kulturen! Kom til kulturpolitisk valgdebat på RAGNAROCK17:00 - 19:00

Markante folketingspolitikere og stærke folketingskandidater krydser klinger, når museumsorganisationen ROMU inviterer til kulturpolitisk valgdebat på RAGNAROCK – museet for pop, rock og ungdomskultur i Roskilde.

Skal kulturen have flere eller færre midler? Mangler vi et endeligt opgør med streamingtjenester og techgiganter? Og er der for meget fokus på hovedstaden, når kulturkronerne skal fordeles?

Zenia Stampe (RV), Mette Gjerskov (S), Morten Dahlin (V), Anne Valentina Berthelsen (SF), René Christensen (DF) og Annette Juhler Kjær (K) giver deres svar på kulturens udfordringer og potentiale i Danmark under ledelse af moderator Lasse Marker (tidl. P1 og DR2).

TID, PRIS OG STED

18. oktober kl. 17-19. Dørene er åbne fra kl. 10 om morgenen

Gratis entré til arrangementet, men tilmelding via  billetto.dk er nødvendig

Der er i pausen mulighed for at købe drikkevarer i museets café