oktober, 2021

27okt18:3020:30(UDSOLGT) RAGNAROCK sessions: Brimheim og Baby In VainArrangementet er udsolgt18:30 - 20:30

FOTO: tv: Hey Jack, th: Alva Le Febvre

Efterårets to RAGNAROCK sessions dykker ned i det mulighedsrum der findes, for store såvel som upcoming artister, på Roskilde Festival. Publikum får en unik mulighed for at møde akutelle danske kunstnere, der har ”The Orange Feeling” solidt plantet i hjertet. Det sker i et uformelt set up med spændende talks om Roskilde Festival, medskabelse, dansk musikkultur og de helt store drømme – og så vil der selvfølgelig være livemusik.

Til RAGNAROCK sessions er det muligt at få et lille snært af festivalkulturen i blodet, selvom Roskilde Festivals frirum har været sat på pause. Vi sætter emner som frihed, kærlighed, fællesskab, glæde og eufori på dagsordenen – alle helt centrale dele af festivalen, med musikken som det samlende midtpunkt.

Første session trækker tråde fra rockens verden når vi får besøg af Andrea Thuesen Johansen, guitarist i rockbandet Baby In Vain og superaktuelle Brimheim.

Baby In Vain har efterhånden fået etableret sig som et af Danmarks bedste nyere rockbands. De brød for alvor igennem den danske lydmur i 2012 og har siden spillet på alt fra små undergrundssteder til store festivaler – herunder blandt andet Roskilde Festival, hvor de debuterede i 2013, og vendte tilbage i 2018 og 2019.

Brimheim er et af de nyere navne på den danske musikscene, men stjernepotentialet er ikke til at tage fejl af. Den fulde Roskilde Festival debut har hun til gode, men scenen blev lagt ned, da hun i sommer optrådte ved Roskilde Festivals alternative koncertrække Summer Days.

Forfatter og journalist Henrik Tuxen sidder klar som vært på aftenen, og styrer slagets gang når vi sammen med Baby In Vain og Brimheim skal drømme os ud på Dyrskuepladsen en varm sommerdag i juli.

→ BOOK BILLET ←

TID, PRIS, STED

27 oktober kl. 18.30-20.30

OBS: Arrangementet er udsolgt, men du kan følge med via live stream på RAGNAROCKS youtube-kanal.

Arrangementet er gratis.

Der er begrænset antal pladser, og det er derfor nødvendigt at bestille billet på forhånd.

Arrangementet vil også blive live streamet via RAGNAROCKs youtube-kanal.

Det fysiske arrangement finder sted på RAGNAROCK, Rabalderstræde 16 4000 Roskilde.

(Onsdag) 18:30 - 20:30