5. plads
Årets femte mest læste artikel på museets hjemmeside var nyheden om, at RAGNAROCK satte Roskilde Festival på skoleskemaet.
https://museumragnarock.dk/ragnarock-saetter-roskilde-festival-paa-skoleskemaet-i-hele-landet/
4. plads
Fjerde-pladsen indtages af fortællingen om, at en vaskeægte battlevest nu var blevet en del af den danske kulturarv som en del af særudstillingen om Roskilde Festival.
https://museumragnarock.dk/en-battlevest-kom-paa-museum/
3. plads
På en flot tredjeplads finder vi den glade nyhed om, at Klai’s har overtaget forpagtningen af Cafe RAGNAROCK.
https://museumragnarock.dk/klais-giver-nyt-liv-til-cafe-ragnarock/
2. plads
’Runner-up’ er lanceringen af helt unikt Roskilde Festival merchandise, der eksklusivt blev sat til salg i RAGNAROCKs butik.
https://museumragnarock.dk/unikt-roskilde-festival-merchandise-hos-ragnarock/
1. plads
Og…..trommehvirvel….årets mest læste artikel handlede om, at vi endelig kunne få lov til at åbne vores særudstilling om Roskilde Festival efter en lang nedlukning.
https://museumragnarock.dk//endelig-kan-gaesterne-vaelte-hegnet-til-50-aar-med-roskilde-festival/